6.9.2019

Budíček byl v 7:15 a venku mě uvítala zatažená obloha. Tož, tak uvidíme, co z toho bude. Mám stan cca 5 metrů od trailu, tak během ranního kolečka vidím, kteří hikeři nocovali opodál. 🙂

Před devátou nastupuji na „směnu“ a plán je prostý – dostat se k Highway 12, která je vzdálena cca 12 mil. První 3 míle je rovina a z nebe spadne pár kapek. Další 3 míle stoupám. Oba tří mílové bloky procházím lesem, takže foťák zatím nenastoupil na ranní směnu.

Vše se ale změnilo kolem 11. dopoledne, kdy jsem se dostal nad úroveň lesa a byla tady další show. Pokračování Goat Rocks Mountains. Fascinuje mě ta různorodá paleta barev hor, lesů, oblaků, atd. Opět mám výhled na Mt. Rainier, který je zahalen v mracích. Díky zatažené obloze to má zcela jinou atmosféru.

Another stunning part of Goat Rocks Mountains.

Dostávám se do mini sedla, za kterým pokračuje další paráda – vlevo jde krásně vidět trail, který je zakousnutý v prudkém svahu a obchází dokola celé údolí naproti. Luxus.

Another breathtaking Valley.

Posledních pár mil k silnici se opět ukryjou do lesa, ale já mám dneska splněno. 😉 Těsně před silnicí nabírám vodu, ale nakonec vynechávám oběd, protože tady ráno muselo solidně pršet a vše je stále mokré = není si kde udělat pauzu.

Před 2. odpoledne již kráčím po Highway směr Kracker Barrel obchod. Je zajímavé, že jsem si ten obchod představoval jinak. Uvítala mě velká modernější budova s benzínkou.

O my way to White Pass.

Ok, mám tady mít 4 balíky – 2 s jídlem, foťák a solar. Šarmantní dáma za kasou mi najde 3 balíky, ale 4. s jídlem se nedaří najít. Mám číslo balíku, tak na webu USPS zjišťuji, kde je chyba. No a balík opravdu nedorazil. Je v Buffalu. Schválně si najděte Buffalo na mapě. Tady udělali američtí soudruzi velkou chybu. 😀😀😀 Jdu ven otevřít balíky a zjistit, který balík s jídlem mi přišel. 😉 Tak mi chybí balík s tyčinkami ala Snickers, pár bramborových kaší, Nutella, atd. Ok, něco tady dokoupím a nějak to půjde. Rychle skouknul foťák a solar a vypadají ok. Testovat budu až zítra. 😉 Po nákupu se domlouvám s paní za kasou, aby mi balík přeposlali do města Skykomish. Sama mi nabídla, že to zadarmo přepošle, jen potřebuje vědět kam. Pak díky wifi nahodím 5 článků a najednou je skoro půl šesté. Nejvyšší čas zvednout kotvy. 😉

White pass – place, where hikers can stay for while. 😉

Před šestou už kráčím opět po trailu a říkám si, co tak to dotáhnout až k dalšímu milníku. Kolem půl osmé večer tedy protnu hranici 2 300 mil.

2 300 miles. 🙂

Pak mě čeká poslední míle k mini jezeru, kde zakotvím. Je skoro 8, takže opět stavím stan za tmy. Nejprve si srovnám veškeré jídlo a nějak to půjde. Měl jsem ještě něco navíc z minula a taky jsem upravil plán. Do města Skykomish se musím dostat za 7 dní. Pak měním starý foťák za nový a jsem zvědav, jak se nová mašina zítra předvede. 😉 Na večeři mám to, co včera – Knorr rýže s česnekem a parmezámem. Nakonec vyberu fotky z dnešní show a něco málo o tom napíšu. 😉